суботу, 23 серпня 2014 р.

Повернення


Майже ціле літо пройшло з моменту моєї останньої публікації.
Три місяці, що змінили мене. В яку сторону, судити Богу, а  вам пропоную зануритися у світ в якому я жила весь цей час. 
І ще одне уточнення, тепер правильніше писати не лише Я, але й  МИ, так як мій блог відтепер звітуватиме про результати майстерні декору "Гудзик", а це, як мінімум двоє чоловік, як максимум команда людей )))
З нетерпінням викладаю звіт за діяльність трьох місяців.
Щиро надіюся, що вам  прийдеться до смаку плід нашої праці )))
Наше оформлення фотосесій:






Наша флористика:




 


Наша поліграфія:



Наше декорування весіль:



 


Більш детально опишу вам наші досягнення згодом )))


8 коментарів:

  1. Олю, оформлення таке душевне та затишне! Творчого натхнення та неповторних ідей))

    ВідповістиВидалити
  2. Усё вельмі прыгожа!!! Усё стыльна і з густам! Малайцы!

    ВідповістиВидалити
  3. Олічко, а як я за тобою заскучила...!!!) Чекаю з нетерпінням на зустріч!) Твій звіт- результат клопіткої, старанної, професійної роботи! Все зі смаком, неперевершено! Мені дуже сподобалось!)

    ВідповістиВидалити
  4. Таке велике різноманіття гарних ідей, було приємно подивитись :))

    ВідповістиВидалити