неділю, 31 березня 2013 р.

Конфетка до 50 ПЧ )))



Конфетка до 50 ПЧ ))) (Цукерочка до 50 ПЧ !!!)

Вітаю вас у моєму блозі ))) 
Нещодавно моєму блогу виповнився 1 рік і тому я вирішила приготувати смачненький подаруночок )))
Це моя перша Цукерочка, якою радо хочу поділитися з вами !!!
Отже, правила прості :
- стати постійним читачем блогу;
- розмістити у своєму блозі перше фото з активним посиланням на  блог;
- залишити кометарій, з ссилочкою на свій блог
- зачекати до числа 50 Постійних Читачів і...
дізнатися про результат !!!

Номер щасливчика дізнаємося з допомогою Рендома !!!
Бажаю всім вам удачі )))
Рада новим знайомствам та спілкуванню ))) 

Солодка Конфетка складається з:
- свічки ручної роботи від Bahriy's Candles (витвір мого любого чоловіка) !!! ;
- 3 дерев"яних підвіски "Мелодія Серця" ;
- 1 підвіска пташка "Вісник Любові"

Приз полетить куди завгодно !!!

/////////////////////////

Приветствую вас в моем блоге)))
Недавно моему блогу исполнился 1 год и поэтому я решила приготовить вкусненький подарочек)))
Это моя первая Конфетка, которой радостно хочу поделиться с вами!
Итак, правила просты:
- Стать постоянным читателем блога;
- Разместить в своем блоге первое фото с активной ссылкой на блог;
- Оставить кометарий с ссылочкой на свой ​​блог;
- Подождать до числа 50 Постоянных Читателей и ...
узнать результат!

Номер счастливчика узнаем с помощью Рэндома!
Желаю всем вам удачи)))
Рада новым знакомствам и общению)))

Сладкая Конфетка состоит из:
- Свечи ручной работы от Bahriy's Candles (произведение моего любимого мужа)! ;
- 3 деревяных подвески " Мелодия сердца ";
- 1 подвеска птичка "Вестник Любви"

Приз полетит куда угодно!









30 коментарів:

  1. Олюся! буду першою! спасибі з атаку чарівну можливість! бажаю як найшвидше отримати 50 ПЧ))
    http://kopiyo4ka.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. вітаю))) Дякую,Іруська за чудо-підказку!!надіюся,що вона вже почала діяти )))

      Видалити
  2. так треба розібратися з правилами
    я хочу брати участь

    ВідповістиВидалити
  3. http://vsegoponemnoju.blogspot.com.es/ - ще одна учасниця ))) дякую за участь !!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже здивувалася, коли побачила, що у вас небагато постійних читачів. У вас такий цікавий блог! Із задоволенням буду стежити за вашою творчістю)) І підтримаю вашу цукерочку - http://amo-ricamo.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. щиро дякую за такі приємні душі слова ))) рада знайомству та вітаю вас у своєму блозі)))

      Видалити
  5. С удовольствием запишусь))) http://swedkarswet.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  6. Обязательно записываюсь :)
    http://krass88.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  7. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  8. Куда-то пропала моя запись =(
    http://vsegoponemnoju.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
  9. саме прикольне, що я ще на початку літа стала, як я думала, учасником цукерки. Розмістила на бок. панелі баннер і чекаю розіграшу, але сьогодні вирішила перевірити скільки вже ПЧ :)) і побачила - мало того, що я не ПЧ, то ще й коментаря мого немає :))) О так буває!
    Свічки - це просто щось неймовірне!! хочется виграти, щоб детально роздивитися і помацати таке чудо! :))

    ВідповістиВидалити
  10. уууу...в мене ви вже другі такі у кого пропав запис((( ще з таким не стикалась. Бажаю везіння ))

    ВідповістиВидалити
  11. Олечка, рада познакомиться! Остаюсь в ПЧ, давай дружить, заходи ко мне =) Конфетка ооочень красивая, я присоединяюсь! И желаю много-много ПЧелок =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ссылку забыла)))
      http://katerinka-sweet.blogspot.com/

      Видалити
    2. Принимаем вас с удовольствием ))) Благодарю за такие красивые пожелания!!! Давай дружить )))

      Видалити
  12. Приємно познайомитись :) З задоволенням стала ПЧ. Бажаю величезного натхнення і процвітання бложику :) Мій блог http://ksiysha.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. Взаємно приємно ))) дякую за гарне побажання ))) радо вітаю у блозі та бажаю успіху в розіграші )))

    ВідповістиВидалити